Joogaa toimistotyöntekijöille

Tee harjoituksestasi työpöydän ääressä tapa, joka antaa voimia yksipuoliseen päätetyöskentelyyn ja hyvää oloa sekä mieleen että kehoon. Harjoituksen tulisi olla sopivalla tavalla rentouttava ja mieltä rauhoittava, mutta myös virkistävä ja uudistava, kehon heikkoja kohtia voimistava ja vahvistava, sekä yleistä terveydentilaa vahvistaen ja tasapainottaen.
 
Aloita harjoitus ottamalla hiukan tilaa työpöytäsi ympärille. Pysähdy hetkeksi, kuuntele ja kuulostele miten mielesi voi, miten kehosi juuri tässä tilassa ja hetkessä. Hengitä muutaman kerran syvään sisään ja ulos. Lue lisää Luettavaa – osiosta.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google photo

Olet kommentoimassa Google -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s